Кошик
325 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 285-18-28
+380 (96) 891-13-99
Koketka-shop
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці, всі посилки обов'язково перевіряйте у відділенні Нової пошти, незалежно від способу оплати (повна оплата або накладений за передоплатою) при отриманні товару !!! У разі виявлення будь-якого дефекту у відділенні нової пошти, зробіть фото дефекту та відправте менеджеру у вайбер або зателефонуйте, щоб уточнити умови обміну бракованого товару. У разі виробничого дефекту: обмін – повернення здійснюється за наш рахунок. Якщо товар забраний з пошти, і виявляється якийсь брак (крім браку - виробничого дефекту: рукави різної довжини, неправильно набитий логотип, тобто ті дефекти, які не міг завдати замовник), то товар вважається пошкодженим, і не підлягає обміну. Факт отримання замовлення (забране замовлення з пошти) передбачає, що клієнт оглянув товар і не має претензій. Повернення можливе лише з відділення Нової пошти. Якщо посилку забрали додому, то тільки обмін на будь-який інший розмір або будь-яку іншу річ з нашого магазину (достатній асортимент, щоб підібрати собі якусь іншу річ) Якщо замовлення було відправлено накладеним за передоплатою, то відмовляєтесь від отримання посилки у віддінні Нової пошти, у цьому випадку передоплата йде на оплату послуг нової пошти в обидві сторони, логістику, роботу співробітників складу тощо. Якщо товар сплачений повністю і Ви при отриманні зрозуміли, що Вам він не підходить, то відмовляєтеся від отримання, повідомляєте менеджеру, що саме Вам не підійшло (потрібний обмін на інший розмір або повернення) Ми повертаємо посилку та оформлюємо або обмін на розмір або повернення грошових коштів за вирахуванням суми за послугу доставки Нової пошти. Умови обміну,якщо товар забраний з Нової пошти: Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання: дірок, потертостей, сторонніх запахів або інших пошкоджень. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки. Також товар має "товарний вигляд". Ми отримуємо товар, перевіряємо його, і після цього висилаємо на обмін інший. Обмін \ Повернення "наложкою" не забираємо! Терміни повернення або обміну в середньому 2-5 робочих днів!

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner